Friday, March 18, 2011

yaw facebook


hoi hahaha. aku an banyak gila baca status plus blog pasal facebook makin slow. guess what, aku tak rasa pun hahaha (bangga) seriously, facebooking at my home is a lot slower than here okay haha line slow sangat dekat johor bahru itu. and now, i'm currently in terengganu and internet laju bro hahaha memang seronok an hahaha. tapi tapi, line maxis aku prob sikit, mem aku cakap berkali kali an send mcg tapi susa gila. hm, menurut syahir haziq, (di copy paste) atom nuclear tu mengandungi jumlah proton yg melebihi electron.. n menyebabkn nucleon x stabil.. then bnde tu merebak melalui udara n mmberikn pressure kt prmukaan bumi.. kesannya, line internet sukar untuk brgerak dgn smooth.. tats why fb makin lmbb... akakaka..! and ditambah pula oleh sollehuddin, nasib baik korea tolong hantar boron. tapi radiate yang sampai dekat tokyo pun tak sampai 50microSievert. so, takan sampai malaysia. efek dy munta or mual mual jek, lebih 40000, dalam sejam or setenga jam, mati. fuhh taknak macam berbelit pulak otak aku an hahaha. okay tu je. babai:)