Saturday, August 27, 2011

i'm having a FEVER



demam? hah mest sebab main hujan an. eh bukan bukan. act, bukan demam pun tapi kpop fever. aiyoo. semua nih datang dari pika ahh. mula mula dy suruh tengok oh! my school. then adik adik aku un minat gak cter uh. dekat situ aku kenal yo seob, lee joon and gi kwang. lepas tu aku tengok kpop hitz nan jk hitz an dekat astro then kenal ah BEAST, SHINee, SuJu, BigBang, MBLAQ, 2PM, 2AM, TVXQ and so on. lepas tu aku minat yo seob. lepas tu aku minat kpop. lepas tu aku terjoin dyorang yang gila kpop nih ==" tp bukan aku sorang ah. amira pun baru gila kpop HAHA. tp mir minat jokwon ah. lepas tu masa raya punya epop an dapat sampul duit raya. aku un beli ah sebab dyorang nak share BEAST an. then aku dapat yang dyorang punya, share share. lepas tu aku baru sedar aku minat kpop. hah tu je kod. babai:)