Tuesday, September 7, 2010

ntahapahapantah~

penad penad penad. lima jam an dlm kete td. penad gila wlupun bkn aku yg drive. aku un cdey weh tak dpt nak stdy. nseb bek la ade kamal yg nak tlg aku jugak. men kuiz sejarah. oh yeah! thanks yaw kamal. kalu tade kau, aku da tak stdy kod. then, soleh text aku. hah. mcg ngarut ngarut je. kau an soleh, mengarut je keje. da abis kuiz nan kamal, aku un smpai la dkt hotel mne ntah. besar la weh. aku jakun gila gila. tgk tingkap luar, da nmpak KLCC. pergh. aku nak g jalan jalan tp penad sgt la. then, soleh text aku an. ngutuk aku je keje mamat uw. kalu idup aku tak tenang, dy pnye pasal la. aku kutuk dy cket dkt blog ny, tak puas aty an. dy nak suruh aku kutuk byk byk. aku un tak tw nak kutuk ape. aku an budak bek. haha. then, dy bg hint dkt aku kalu nak kutuk ny, CAPANGZEE. haha. bgus betul kw ny ea. aku nak pegy melawat shifa. rndu dy sgt sgt. tp rumah dy jauh jugak la weh. takan nak suruh dy dtg cny an. cian la dy. tape la. rye nt aku try la dtg umah dy. harap harap sgt buley.


yeah. buku teks sejarah!