Saturday, February 12, 2011

gee :)


woohooo. yeah baru lepas berpeluh peluh berpenad punad (?) main keja keja hahaha. memang penad gila tapi best la kod. dapat dua point. yeah. kami jalan je tapi. mula mula afiqah dah excited gila taknak bagi aku potong dy an an. then dy dah depan, shafiqah taknak lari, so, aku keja afiqah je la. dah jauh sikit, hahaha afiqah pancit an. lepas tu jalan je tak lari tapi jalan laju la an. hah sebenanye nak cter bende lain tau, asal entah masuk pasal merentas desa plus larian makhota joho nih. tau tak tau tak, hah tak tau an, duduk diam diam, baca jek. afiqah nan shafiqah suka menari. hahaha setiap hari mereka menari gee dalam kelas (ayat nak skema an) tapi seronok. aku suka gila tengok mereka nih dance. mereka ada aja sikit step la tapi aku lampi la sikit an, so, baik mereka dance berdua je an. yang best nye, serentak je siap nyanyi lagi. pergh an semat habis. si budak laki kelas aku pulak, kamal nan izuan uh, breakdance. haha dah huru hara kelas an budak madah dance. lepas nih abes la showdown hahah. nasib baik tade yang menari i'll be back hahaha.