Friday, February 4, 2011

no mountains too high and no oceans too wide

yeah seronok sangat hahaha. act, lepas tau je jumaat nak gy KL, terus inform shifa an. kebetulan gila dy cakap jumaat memang nak pegy midvalley an. memang happy gila. mama cakap pukul lapan nak gerak an tadi sekali pukul sembilan baru siap siap hahaha. so, agak late sikit la. pukul sebelas uh shifa dah mcg, dah sampai midvalley an. aku berdoa jela cepat sikit sampai, sebelum shifa balik. sampai hotel, ayah cek in dulu. nak naik bilik dulu sebelum makan, aku un cakap la boleh ke tak aku nak turun midvalley an, nak jumpa shifa. nasib baik mama ayah bagi. seronok. and guess what, aku tak sesat jalan dari the gardens pegy midvalley. clap clap hahaha. sampai dekat air pancut uh, nampak ade makcik sorang nih jalan tunduk je an (hahaha) sekali nampak budak kecik muka macam pernah ku kenal. hahaha adik shifa la. so, konpem la makcik belakang dy uh, akak dy an an. haaa, aku dengan bangga mencuit makcik itu sampai terkejut dy terus jerit 'anisss' hahaha. kami berjalan jalan bersama sama, snap snap gamba, ohh seronok. then beliau pegy beli cokelat sebagai hadiah beday. kinder joy nan lolipop. hahaha macam aku budak kecik je an tapi takpe, aku suka hahaha. thank you sharifah rosheeda:) i had a lot of fun.