Thursday, February 3, 2011

we are perfectly imperfect


wah suda lama tak main boling. then tiba tiba pagi tadi lepas bangun tido mama ajak gy main boling. suka suka hahaha. dari beday aku tahun lepas kod dah mintak nak gy main boling. baru hari nih kesampaian. agak jauh jugak kod, dekat daiman amende ntah, tempat khas main boling la, dekat nan jusco tebrau. mula mula main tiga gem je. fes gem yeah siapa lagi juara kalau bukan cik anisnadzirah hahaha (bongkak gila an rasa nak lempang lempang je) strike maybe tade, banyak spare je, 115 markah. seken mama, then aiman, ayah, last amir. okay seken gem dah pancit sikit haha ibu jari rasa nak patah je. mama dapat fes place an, 103 points, aku numb dua, berapa puluh ntah (ingat tyme menang je an). okay tape. third gem lg la, makin teruk an hahaha. ayah menang dengan 118. aku numb empat yeah haha nasib baik boleh kalahkan amir (budakecik) oleh kerana kemenangan ayah, tambah lagi dua gem okay hahaha. gem keempat, tahta kembali dimiliki. aku dapat 124 then numb dua aiman, 123. haha semat semat. and gem last uh mama menang haha memang aku dah pancit dengan teruk an. lepas abes ingat nak lunch dekat jusco an, alang alang dah dekat sekali mama nak makan makanan arab pulak. kami tiga beradik dah tido dalam kete, jauh kod. sampai je, restoren dalam hotel an, kelass gitu haha, banyak lamb. tak sangka aku boleh habiskan nasi tu. tak penah penah habis makan, lapa gila kod. then naik kete, balik umah, bukak blog, tulis blog, post blog. babai:)