Saturday, January 22, 2011

hellos and goodbyes

jangan ditangisi perpisahan sebaliknya tangisilah pertemuan
kerana perpisahan takan berlaku tanpa pertemuan
waaa~ sangat sedeh woo. nanti an, amalina pindah. sad~ beliau dapat pergi samura (sekolah menengah sains muar). woah best tu, jeles den. haha tapi takpe la, rezeki dy an. akak jaga diri leklok tau dekat sana. must aku rindu gila an, nanti aku nak merajuk nan sape? dekat sape aku nak kacau sampai pipi dy merah? sapa aku nak cuit dy sampai terkejut then melatah? sape yg nak tolong aku jadi gila? must lain gila tade amalina. macam baru kejap kita jadi kawan an an. padahal kita dah kenal dari darja empat. main beskal sama sama, keliling pulai indah hahaha ingat tak? seronok sangat masa zaman muda muda. tapi at least still ada stop so, boleh jadi gila lagi hahaha. and to amalina, belajar leklok tau:) kalau rindu, jangan lupa kol tau tau. haha sayangg akak.