Saturday, January 29, 2011

how much they worth

you know what, sejak kita jumpa 4years ago, tak penah terfikir kita akan rapat macam nih an. asyik gaduh je tiap tiap hari. and aku selalu buad kau marah, tapi kau selalu sabar an, sekarang kita jarang jumpa, bila jumpa un kejap sangat, tak puas. tapi kau tau semua tu tak penting sebab aku takan pernah lupa kan kau, kau hebad. kau kenal aku even aku un tak kenal diri aku. kau selalu buad aku hepi, tersenyum. persahabatan bukan kerana material, yeah ayat kau uh, aku selalu ingat, and kita kawan sampai bila bila an. terima kasih untuk semunya, and mostly, thank you for being my friend, for being there for me no matter what, for believing in me and for everything that we have been through together, all of that precious wonderful memories, i will always keep in my mind. walaupun kau jauh, tapi kau selalu dekat. belajar leklok jangan nakal and congrats, MRSM Jasin student:)

budak perasan, kau selalu buad bende gila. tapi aku ketawa je, layan la kepala kau uh. yang paling tak boleh belah, kau isap dakwat pen merah uh, seyes aku tak boleh lupa an. tyme fom1 an kita rapat gila haha. best sangat masa lawan chess uh lagi lagi aku je yang menang, mana penah kau menang lawan chess nan aku haha. kau caring sangat, kau buad aku tersenyum. memang kau jahat, sebab kau pindah an, tapi aku un tak boleh survive sangat dekat situ, so kita seri. weh, terima kasih kau buad semua nih untuk aku, kau tak pernah lupa aku an, aku un taknak lupakan kau, and mybe kalau aku kena amnesia, kalau tengok pen merah confirm terus sembuh haha. kau rajin call aku an then sempat lagi gaduh hah memang suka eh kau kalau kena sepak haha tapi aku selalu hepi. thanks weh. kau belajar baik baik dekat Maktab Sultan Abu Bakar uh, kalau aku masuk sana ape jadi? hahaha

hoi. kau paling insane kau tahu? memang otak kau uh, esotik, terbaik dari ladang. kau selalu buad benda luar jangkaan. hah macam mana ntah kita rapat, tak memasal je, must kau jampi an, sampai aku un jadi gila macam kau. tapi kau gila un kau terbaik. kau tak penah biya aku sedeh, and selalu buad aku geram, seyes aku selalu geram dengan kau tp tak lama sebab lepas tu must kau buad aku ketawa balik. aku tau aku nih bukan baik sangat un, tapi an, kau banyak ajar aku jadi orang yang lebeh baik and aku hargai semua yang dah kau buad, terima kasih. banyak benda yang aku tak tahu selama nih, kau buka mata aku an. aku tak tahu berapa banyak terima kasih aku nak cakap dekat kau, tapi kau tahu kod hahaha. kau memang dari dulu jauh, tapi i think it's better this way sebab jauh tu yang buad kita makin dekat. bila balik MRSM Muar, jangan mengade nak balik KP sebab kau hebad dekat situ tau.

akak:) akak teman adik dekat sini tapi sekarang akak un nak pergi jauh. adik tau adik akan rindu akak sangat sangat. akak selalu buad adik hepi, and tersenyum je. adik selalu buad akak merajuk an tapi akak benty merajuk jugak sebab tahu adik tak suka. akak sanggup biya akak yang sakit janji orang lain hepi an. terima kasih tau kak, adik nak tengok akak selalu hepi, adik taknak akak sedeh, adik suka tengok muka akak merah, masa tu, akak yang paling comel tau hahaha. akak, thanks for everything that you had done for me, i appreciated it. akak kena selalu hepi dekat sana, adik taknak tengok akak sedeh tau. terima kasih sebab selalu ada untuk adik, adik akan selalu tunggu akak, countdown bila akak balik sebab adik rindu akak sangat. kalau boleh adik taknak akak pergi, tapi ni yang terbaik. akak jaga diri tau dekat Sekolah Menengah Sains Muar.

* korang, kenapa tinggalkan aku? pergi jauh jauh an, tapi even aku sorang, aku tetap akan buad yang terbaik dekat sini okay. thanks for everything, aku sayang korang:) i miss you guys