Tuesday, January 11, 2011

my day :)


selamat hari jadi untuk aku :)

yeah seronok gila hahaha. first, sebab cuti hari nih, biasa la an, hari jadi orang stylo, beta bagi cuti untuk semua rakyat johor. hahaha. then ayah dah belanja dinner. sudap sudap (?) and mama ayah beli kek. blackforest uh, lepas uh, my bros buadkan banana milkshake, haha rasa pisang. and thanks korang, yang wish and bagi hadiah semua uh, terharu aku. shifa, thanks semalam, kau orang pertama kol aku then wish. pergh terharu gila angkat fon, adik adik kau nyanyikan lagu hepi birthday. suara dah la comel comel an, speces aku (bak kata fbi hahaha) then sejurus lepas tu, akmal pulak kol. wahh kasut tu hadiah birthday, okay thanks, awal gila bagi hadiah an hahaha. amalina mesej pagi tadi suruh tengok blog, woah, membuadkan speces lagi haha. terima kasih okay :) aku tak tau nak cakap ape, nah baca sendiri dekat sini. tengah hari pulak, solleh kol, memang puas gila borak borak an. lama gila kod. thanks sangat weh, tak benty aku ketawa. sekarang un sengeh sorang sorang an dah macam orang gila hahaha. and untuk semua yang wish aku uh, terima kasih sangat sangat. tepat 12 malam tadi, haziq yang wish an. haha thanks. even kak putri un wish dalam mesej an. shafiqafiqah wish dalam bahasa korea. haha nasib baik ditranslate. bangun pagi, act sebelum bangun kod, jiran sebelah dah tekan loceng, haha bangun dari katil terus turun bawah, anis nan aqil bagi hadiah an, bengang hahaha. memang birthday terbaik. hahaha dan tarikh keramat 11january. hah jom nyanyi sikit hahaha.