Friday, January 14, 2011

i am a pure science student :)


fuhh fuhh penad uh belaja an. cuti cuti baru dapat unline or update blog. memang hw berlambak lambak kalah gunung everest. okay aku an dilantik sebagai penolong tapi an aku macam tak buad kerja pape je, semua ketua handle an hahaha bagus ye kamal ariff. yang aku tau just angguk angguk bila budak mintak izin nak gy toilet hahaha. serba salah jugak an tak buad pape, rindu uh nak jadi bendahari hahaha, tapi nanti habis duit korang an an. tau tak tau tak, aku an lampi (ape kes ntah) tadi belaja addmath. tapi susa sangat aku nak paham sampai shafiqafiqa kena terangkan banyak kali jugak la. asal ntah lampi sangat aku nih. orang lain macam cepat je dapat jawapan an. tapi nasib baik boleh faham jugak. then physics pergh an, penin penin. chemist nan bio baru belaja sikit je so, tak berat lagi kod. eh asal aku bebel pasal pelajaran nih? hahaha okay babai:)