Monday, October 18, 2010

aidil zafuan or zaquan adha?

ohh ni aku nak cter pengalaman aku naik flight balik kedah. agak penad then aku tak sangka satu flight nan pasukan bola sepak negeri nubhan eh negeri sembilan. aku pun mula mula tak cam dyorg. adik aku tnye tu geng ape sbb pkai baju sme an. aku pun pelik jugak. then tyme nak turun, adela aku pandang pelik sorang mamat ni. dy pun pandang aku pelik kod. hah dy pelik sbb aku tak kenal an dy yg femes uw, aidil zafuan la bro. dah smpai airport, mak aku tnye kenal tak tu, aidil zafuan yang kembar main bola uw. sape tak kenal wokk, eh aku yang tak kenal. haha. aku just tak cam je muka dyorg. then dy pegy beli jambu. adik aku sebok nak beli eskem. aku un amek lolipop then berdiri sebelah zaquan adha. mak aku yang ckp beliau adalah zaquan adha. aku tak cam sgt, yela dah dy pkai spek itam. aku nak je mintak otograp tp buad muka bajet gila an dpn dy konon cam tak heran. haha. bengang la weh. then aku cter dkt soleh. beliau ckp, aidil zafuan uw defender terbaik malaysia and captain team bola malaysia tp soleh minat zaquan adha. dyorg ada match dkt alor setar. okay aku egt dah abes cter pasal bola ni. belum la weh, aku naik flight dr kedah balik ke kl. skaly, jmpe lagi. haha. berjodoh kod. dyorg nak balik pulak. tp kali ni, tak jmpe pun lps turun flight, KLIA kan luas. then aku text shifa, beliau minat zaquan adha jugak n suruh aku amek otograp. sory bro, terlepas. haha. act, aku rse an, ada sorg je, aidil or zaquan tp aku tak psty la. aku nmpk sorg je tp tak rety la nak beza kan dyorg. okay, sekian.