Wednesday, October 27, 2010

taking care of my mother


mse aku kecik dlu, mama yg slalu jge aku. so, skrg turn aku pulak jge mama. mama bru lepas operation. ohh pengalaman dkt hospital ni hebad kod. belum penah lg aku stay dkt hospital, festyme ni. mse aku smpai, mama tade dkt katil. ayah ckp mama tgh operate. aku un tnggu la dkt katil mama smbel unline. then tetibe nurse bwk mama msuk wad ni, mama ckp tak sakit pun, kne bius penuh. ohh adik aku, cita cita dy nak jd doktor pakar bius sbb nanti buley buad org pengsan. *adik yg kejam. okay back to the story, mama ckp nak rehat. so, aku un turun bawah, jalan jalan, lalala~ tnpe hala tuju. aku naik bilik lg, tak tw nak buad ape then turun balik pegy kedai beli roti, lapa gila kod. then singgah kafeteria, tade pape pun. bila mama nak suruh aku tolong, aku tolong tw, anak yg baik. haha. nurse dkt cny frenly. bgus betul. ohh lupa, aku ni dkt hospital pakar puteri. hm, ni ade cket gmba yg sempat aku snap,

mama taknak aku amek gmba beliau. so, aku un amek gmba katil kosong dkt depan. layan la an. janji gmba. haha.


jom pagy wad mama. bilik 320 tw. jgn lupa bawak buah tangan. haha.