Tuesday, October 26, 2010

the faith


i'm crying just now, mama ckp dy gugur. aku bru bgun tdo tyme uw so agak lampi cket cm tak paham mama ckp ape. mama ulang dkt sepuluh kali kod then bru aku paham. aku terus kol shifa, cter dkt dy, nnges. shifa pujuk aku. thanks tw yunk. mybe aku cdey sgt sbb aku agak berharap kod, tapi dah tade rezeki an, nak buad cmne. dah takdir, mybe something better waiting outside and we just have to wait for it. shifa pun ckp adik aku yg dua tu pun dah tak terjaga nak lg satu an. hm, betul jugak. mama ckp bebi uw dah tak membesar and tak gerak. so esok mama nak pegy klinik, bersih kan perut kod. harap harap la okay je. seminggu lagi, mama nan ayah nak pegy haji. doakan dyorg selamat dkt sne and dpt haji yg mabrur. aku pulak stay nan makcik aku dua mnggu then ddk dkt kmpung, trganu dua mnngu.