Monday, October 18, 2010

buncet!



hah. buncet ni bear aku. mama bg adyah mse bday aku yg ke 11 tahun. so, buncet dah berusia 4 tahun. oh agak tua kod. buncet ni lah tempat aku kongsi cter, dy slalu dgar story aku. buncet ni jugak mengingatkan aku pd rmai org. first, mama. sbb mama yg bg buncet dkt aku. tengs mama. then, ayah. yela, must ayah pun share jugak beli buncet. parents aku ni lah yg terhebad okay. wlupun aku ni degil, nakal tp mama n ayh tetap sabar nan perangai aku. then, buncet simpan kenangan aku nan shifa. mse shifa dtg umah aku, dy curi curi amek gmba dgn buncet. ohh gmba tu mseh tersimpan dlm fon aku. then shifa ckp buncet busuk. haha. buncet mne penah mndi. ohh buncet ni aku jd kan klon solleh. buncet ni capang, busuk, buncet sme je cm solleh. and solleh jugak yg nme kan buncet ni buncet. tengs yaw. buncet pun mengingatkan aku pd kamal. kamal penah ngaku dy papa buncet. haha. buncet rndu papa. buncet slalu dgr cter aku pasal STOP. mereka geng aku, amalina aliah, shafiqah azli, afiqah sazali. oh akmal pun antara org yg aku ingat ble tgk buncet. nape ntah. haha. so, buncet ni sgt berharga dan bermakna. tengs buncet.