Tuesday, October 19, 2010

tired of boredom


bangun pagi agak lmbat kod hari ni. yela, smalam aku tdo agak lmbat. buad ape? ntahla. mak aku kejut td cm taknak bgun je an. nseb bek ada sumthing yg membuad aku rjen utk bgun, ke SEKOLAH. wee~ haha. geng aku, STOP dah bercuty selama 5hari yang telah di isytiharkan oleh kami sndiri. so, must rndu an dah lme tak jumpa. smpai je dlm bas, jmpe fiqa. borak borak. ohh fiqa layan je an cter aku. sory pening kan kepala anda. then smpai sekolah, jmpe amalina. sngguh aku merinduimu. haha. topik hangat: sollehuddin. dah sah tade keje an. pika pulak madah tak layan aku je an, tape tape aku tw kau sje je gurau an. aku dah byase bro. sebelum rehat, kteorg satu kelas kne jge checkpoint tertentu mse dak dak len main explorace. aku nan amalina jge dkt pondok pakgat uw. kne teka jumlah kacang? busan gila kod. then kne layan pakgat uw bebel ntah pape je. dah la teka teki ngarut gila. pasal kucing la. hey, org tgh borak pasal solleh ni. opps. haha. then lepas rehat, lepak je dalam kelas. aku lawan chess nan yan. pergh agak hebad kod mamat uw. dua kali aku kalah bro. layan je la. dak laki yg dlm kelas uw madah bising main tembak tembak an. sah mcm budak kecik. aku rse td uw dah mcm dkt dalam court menembak pun ade gak. then aku nan pika kutip peluru pistol manik uw, byk kod. dak pumpan lain pegy lawan memasak an. kteorg sejak masak dkt umah cegu wan, dah malas nak masak masak ni. yela, kalu kteorg msuk, menangis smua, kalah. haha. just nak bg chance dkt dyorg. malas la nak menang je an. *perasantandukambing. selepas balik sekolah, tgk fon, shifa text an. sory tak dpt rep td and biar kau busan sorg sorg. aku ni rjen okay ke sekolah. haha. lps lunch, tgk Mari Menari. bes la jugak tp hari ni busan je kod. tak buad pape. so, STOP telah mengisytiharkan, esk cuty.