Tuesday, October 26, 2010

it's a day


fuhh penad kod hari ni. pagi td, aku bgun agak awal kod, skaly dah siap siap then nak iron tudung, ayah belum bgun lgi. ohh no man, ayah tak taw an ari ni aku nak g skula, yela dah ponteng je memanjang. so, smpai lambat gila an dkt skula, kne catat nme then kutip smpah. haih, smpai je dkt dataran kejat, aku dah nmpak muka shafiqah berseri seri an, haha. then ape lagi, story mory la kteorg. byk kod cter. hari ni ade ujian add math. susa gila kod. soklan ntah pape je, pening pale aku an. aku un main baling baling habuk pemadam nan amalina sbb dah busan gila tak dpt jawab soklan uw. dah abes uw pegy kantin, makcik kantin uw tak bg beli mkanan pulak sbb belum tyme rehat. hey, cegu dah bg rehat okay. ohh smbel tnggu uw, aku nmpak budak india seko ni main patahkan sudu then cmpak dlm nasi goreng, dah tade keje kod. tetibe aku tgh syok makan, yan dtg. tak sabar betul mamat ni nak fon. aku jual fon aku dkt dy, yela, dy an tade fon. lepas rehat, aku nan membe nak lepak dlm kabin an tp ade pulak alien yg tak diundang buad kabin uw cm kelas dyorg pulak, panas je an. then ade ujian sains pulak. tetibe an zafar tego aku, rupa nya nak tnye buley tgk buku tak. klaka la, nme pun ujian takan buley rujuk buku kod. abes ujian, lepak dkt foyer. borak borak bla bla bla. then masa utk balik umah. naik bas nan afiqah, still byk cter and tak akan abes kod. haha. akhirnya, smpai umah, makan. wee~