Sunday, December 5, 2010

i don't have one, do i?


ape yg aku tade uh? fon? mi goreng? kertas biru? haha bukanbukan
aku tade, CITA CITA. err malu an an?
dah 15tahun nih tapi still aku tak tw ape cita cita aku
nak jadi ape eh bila dah besa nt (skrg maseh kecik okay)

mama ckp better amek medik, jadi dokter.
tapi tapi, aku fobia kod nan darah, menjerit tau
ayah ckp amek pharmacist or law
pharmacist okay gak en tapi aku tak pandai chemist
tak minat sgt and susa uh
law pulak, haha tak tw pape. no comment
nak jadi cikgu? haha kena byk saba uh
tahap kesabaran aku sangat rendah okay
penulis? hah aku sukasuka menulis cerita
tapi tapi, tak bes la story aku uh, busan tau
kalau engineer? ayah ckp tak sesuai utk perempuan
kan lasak then kena panjat panjat la
then aku pernah berminat nak amek bisnes
tapi lepas belaja perdagangan. taknak. susa susa
cmne kalau aku manager nubhan?
haha baik punya tapi mama tak bagi an
ape kata jd je posmen? haha
kan baik uh, tak stres then buley jalan jalan
tapi dah tade org hantar surat an
tak pun jadi je tukang urut
hah patah patah tulang makcik

hey hey ape nih dah merapu rapu
fom4 un tak tw lagi nak amek aliran ape an
so, haha bia je cita cita ku tergendala sebentar