Wednesday, December 8, 2010

reading is addicting

hah act, membaca nih bes tau. aku start collect novel tyme darja enam. tyme uh aku beli novel simple je, yg tak panjang and tak membelit an pale otak nih. then masuk fom1 tak byk sgt beli novel sbb dah masuk ostel an. smpai la pertengahan tahun fom2. lepas uh nak akhir tahun fom2 aku dah start berjinak nan novel novel nih. tapi tapi, aku tak beli novel cintan cintun okay. the one and only novel cintan yang aku ade just, ayat ayat cinta. and then lepas habis exam akhir tahun fom2, aku beli the diary of anne frank. pergh mmg bes buku uh lagi lagi utk budak age cm aku nih. sesuai gila kod. aku tak selalu sgt an beli novel cm certain people even aku mmg suka membaca nih, sbb tade masa la an. madah bz je (bz nan ape ntah, ngarut je budak nih) tapi kalau korg nak beli novel english yg bagus, aku mmg rekemen novel cecelia ahern. terbaik dari ladang. aku bru bce if you could see me now and aku bg 5popcorn. bes gila. okay nak abes kan novel itu. babai.
model of the year: buncet(: