Monday, December 27, 2010

still in frust maybe


fuhh, okay aku late kod update pasal PMR nih an an. tengok blog orang lain semua dah excited cerita pasal result. aku sedeh T_T kerana result aku teruk. result aku tak macam korang. eh teruk ke? okay maybe la certain uh cakap tak teruk un tapi aku still terkilan la tak dapat straight. alhamdulillah seven As not that bad kan? tapi semangat aku sikit menurun la lepas tahu, tujuh? hah tujuh? maybe aku over confident and target tinggi sangat, ye la trial aku dah tujuh, must la aku frust an PMR tade peningkatan. ayah cakap okay ape tujuh nanti tade la terlebeh konfiden SPM. mama macam kecewa saja (?) tapi aku memang kecewa gila. tau tak ape aku buad lepas tahu result? aku masuk dalam almari, sejam menangis dalam uh. mula mula sebak je, then kol shifa, ckp sampai ternangis, shifa suruh cek balik. kol akmal, tak angkat pulak budak seronok dekat beijing nih an. kol solleh, dy dah tak tau nak cakap ape, diam je pakcik? kol amalina pulak, okay la kod tapi still nangis lepas uh. ohh sharifah rosheeda, akmal alkaff, muhd sollehuddin, amalina aliah congrats korang straight As, wahh bangga aku haha korang memang terhebad :)