Tuesday, December 14, 2010

we are not twins :)

fuhh fuhh penad weh td baru lepas main goreng goreng
nasib baik tak hangus tapi ada yg hangit sikit. hee~
(teruk minah nih menggoreng tahu)


tadi setelah bangun pagi, menguap berkali kali, dan sesudah mandi, cek fon tade mcg un, tapi takpe, haha (kenapa perlu cerita ye anis oii) act, nak story nih, lepas keluar je bilik, adik aku dah tgk aku semacam then jerit, pergi tuka baju sekarang! ohh kenapa ye? aku un tgk baju dy. herghh terjerit jugak. haha. kenapa nih? kami memakai baju yang sama. ohh tidak. dialog beliau 'dah la pakai spek kaler putih sama, lepas tu pakai baju sama dgn seluar trek kaler itam jenama yg sama' hah mcm mana boleh sama nih? aku dah ketandusan baju, so terpaksalah kami pakai baju sama. haha. teringat zaman muda muda, bangun pagi bro aku lagi sorg nih kejut then ckp 'hoi, kambeng masuk umah. gy mandi sana' hah then must ckp 'nak pakai baju apa?' (haha walau tak jumpa un tetap nak pakai baju sama an, geli je) tapi seronok tahu. macam budakecik, suka suka.