Wednesday, December 8, 2010

a memory that i won't forget

tadi an, aku selongkar drawer aku yang semak ibarat sarang tikus yang tengah pregnant uh. sekali...jeng jeng jeng (drum roll) aku terjumpa (nada suspen nih) surat! hah surat bukan sebarang surat okay. tapi nih bukan la wasiat or warkahdarikubur (hahaha) just surat yang aku penah main nan guard aku tyme dkt ostel suatu ketika dahulu. aku baca balik surat surat uh then tersenyum sengsorang an. mmg banyak gila yang kteorg share and banyak pulak uh persamaan kteorg. tyme uh mmg aku tak tw sape guard aku uh (dy just guna nickname: aq chenta gape) tu yang aku main bantai je cter smua bnda an. dy un tyme uh minat nubhan, pergh lagi la makin syok an. story mory mmg happening gila kod. dy nih lagi tua dr aku (baru je lepas spm) so aku mmg bersopan (cehh) tyme chat nan dy dalam surat uh. hm, aku tak ingat pulak an smpai bila kteorg stop reply surat surat nih tapi yang aku yakin dan pasti, lepas je aku pnda KP, dy un pnda KP jugak. hahaha ohh guard aku itu bernama: puteri nur atiffi(:



aku still simpan lagi surat surat uh. sayang gila nak buang an. hee~