Wednesday, November 24, 2010

being patient isn't that hard


sabar itu separuh daripada iman
heyy mne ade separuh daripada iman
kalau separuh, dua kali sabar dah penuh iman
sabar itu sebahagian daripada iman(:

me and my brother:
petang td seronok an dy tdo. penad wehh aku kejut still tak bgun. first golek golek atas tilam uh pas uh smbung tdo balikk. aku un kejut kejut lagi dengan lembut, baik dan sopan santun (perasan gila kod) dekat sepuluh kali aku kejut bru bgun. aku sabar wehh (haha puji diri an). then lepas uh aku pulak tdo. tp aku act try je nak tdo sbb penad kod. malangnya, tak tertdo pun, just berangan je (haha). dy un kejut aku tp aku malas gila nak gerak. aku dah kunci jam okay, pndai la nak bgun sendiri. skaly dy dah jerit jerit cm org gila. kejut elok elok tak buley ke hah? aku un tw la nak bgun takan nak tdo tak tentu masa tp seyes dy panas baran an. dah lupa petang td aku kejut dy cm ne la uh. sebenanye, aku just nak test je. buad buad tdo nak tgk cmne dy kejut. pergh tak rety sabar nak jerit je tw (sangat tensyen)