Saturday, November 6, 2010

a perfect song


aku mmg tak pernah bersyukur dgn ape yg aku dah dapat. kenapa nan aku nih? must nak lebeh then tak puas hati sana sini. aku tak patut cm nih. aku ade famili yg hebad, kehidupan aku un tremendous. aku ade sahabat yg slalu ade tyme susa or senang. dyorg tak tnggalkan aku tp nape aku kadang kadang lupa kan dyorg? aku bias mybe. maaf kan aku andai aku buad cm uh, aku tak berniat pun tapi aku un manusia byase yg tak lari dari buad salah. kadang kadang, aku nak smua nih jadi betul and aku piker aku nak hepi je, selfish. tapi nape aku tak piker korg hepi tak? aku tw skrg aku kne berubah and piker kan org lain jugak instead of just me, because this world is not just about me. and aku tau act, hidup aku dah perfect. aku tak perlu nak minta lebeh because i have everything and it is you.