Monday, November 1, 2010

time has come


ohh cepat sungguh masa berlalu. pagi td pkul 5.40 ayah dah dtg kejut suruh bgun. aku un lepak lagi dkt katil sbb ngantuk gila. semalam an tak buley tdo. then pukul enam tersedar terus solat. pagi pagi an sejuk gila, so aku terus tuka baju je, malas nak mandi. haha. dah siap siap pakai lawa lawa an, aku tgk adik aku pakai jubah. wah wah. mama suruh aku un pakai jubah tp aku malas gila kod nak tuka baju. dah pukul 6.30 jiran aku pun dtg rumah, tolong azan. sedap rupanya suara beliau. then gerak pergy airport senai, awal gila kod. nasib baikk counter uw dah bukak, so tade la nak kena tnggu lama an. dah cek in smua, pergy sarapan dkt mana ntah. pejam celik dah pukul lapan lebeh an. ish cepat betul, mama ayah dah nak kena masuk dalam. sedeh kod, sebulan an mama ayah nak pergy haji. lama gila. belum pernah kami adik beradik jauh dari mama ayah lama cmny. mama dah nnges an, ohh aku sebak je kod. malu nak nnges. haha. dah lambai smua msuk kete balik. aku duduk nan atuk nenek. hm, semoga perjalanan mama ayah berjalan lancar je and semoga mereka mendapat haji yang mabrur. amin(:


mama. jangan pergy. sob sob


hai ayah (:


airport senai