Friday, November 26, 2010

saya suka awak


haha entry yg aku suka kod. saya suka awak bak kata si akim nih. sejak aku tgk muzikmuzik ary uh, yg akim nyanyi lagu inikah cinta smbel aku mcg mcg dengan * some text missing * nih, sempat lg ckp pasal saya suka awak uh. dy gelak dah cm org gila (mmg dy gila un) sbb akim pnya pasal la nih. then sejak uh aku berminat pulak nak tgk video klip saya suka awak uh then tgk cornetto inikah cinta. tapi tapi, aku bukan jatuh cinta dkt si akim uh. terjatuh cinta dkt eskem pulak, haha. jeles gila tau bila tgk mereka dalam uh madah makan eskem je. hey org nak jugak la. then aku un suka gy kedai dekat kmpung aku nih, tapi eskem dy dah lembik tau. kon dy un dah lemau. tapi kan, sedap jugak sbb dah suka dkt eskem an. ohh eskem, saya suka awak. haha. skrg un makcik aku rajin gy beli eskem calong, tak benty aku makan an. sungguh sedap gila. haha.