Tuesday, November 30, 2010

the missing piece

hari nih mama ayah balikk
yeay mama balik ayah balik (melompat lompat cm budakbudak)

sebulan uh hidup tanpa mama ayah. lain gila tau. mana penah an jauh lama lama nan mama. ohh penah penah, masa dkt ostel dahulu. tapi tyme uh buley kod survive (kod saja) and sekarang dah rindu gila tahap tertinggi punya. rasa lain sangat tade mama. walaupun sekarang dkt umah sendiri, still cm ada something missing, apa yg missing? mama and ayah! mama selalu an mara mara aku yela budak nakal an nih, tapi mama tak penah un perli aku pedas mcm sambal belacan negeri sembilan uh. aku dah la tak tahan pedas. aku tau mama marah sbb kebaikann gak an and aku berazam (wahh) nak jd anak yg baik bila mama balik nt. aku taknak nakal nakal lagi (sebelum nih sangat nakal) and malam nih nak amek mama dkt airport. yeay tak saba gila. ky rindu mama (: