Tuesday, November 2, 2010

it's gonna be a longggg journey~

esok aku balik trnganu. so, mybe tak sempat kod nak update blog ku yg tersayangg ni. pagi pagi lepas subuh dah nak gerak. atuk nenek aku hntar kami bertiga at rumah makcik aku dkt kemaman then mereka balik losong. so, aku akan tnggal di rumah warden smk mat lagam, kemaman. sekolah elit berasrama penuh. aku penah pegy sne and guess what, sebijik ck asrama pusat bandar tenggara 2. haha. so, must aku akan teringat hostel lme aku bila gy sne an. kalau menurut kebiasaan, ayah aku drive, lima or enam jam dah buley smpai kod. tapi kalau atuk aku yg drive 40km sejam ni, haha. tak yakin bro pkul brape baru smpai. must lme an. so, nakk kne cas mp3 and fon malam ni jugak! hm, stay dua mnggu dkt sne must busan an sbb bukan ade ape pun nak buad. then hujan lebat plus banjir. so, kne la bwk byk baju sbb mmg takan sempat kering la. nak kne bwk bagasi ke ni? dah mcm org tersingkir dr AF pulak. ohh sudah sudah la membebel anis oi kau uw belum packing baju. so, chow cincau.

*gambar hiasan yg tade kaitan